GRATIS FRAKT    På alle ordre over 999kr

kr 0,00
0

Retningslinjer for refusjon og retur

 

Oversikt

Selgers returrett varer i 14 dager. Ved passerte 14 dager siden kjøper mottok varen vil selger ikke tilby tilbakebetaling eller bytting av vare med mindre det foreligger feil fra selgers side.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og forsegling må være intakt samt bli levert i samme tilstand som kunde mottok varen. Den må også være i originalemballasjen.

Ta kontakt og informer om at du ønsker å benytte angreretten. Vi kan kontaktes på telefon 98 15 31 38, eller på mail: [email protected]

Send returvarer til:
24gaming
Sør-Reime 41
4365 Nærbø

Alle produkter skal leveres tilbake til Selgeren innen rimelig tid ved bruk av angreretten.
Kjøperen har risikoen for transporten av varen tilbake til Selgeren.

Kjøper er ansvarlig for å betale sendekostnadene for retur av varer ved benyttelse av angrerett.

For å fullføre returen krever vi en kvittering eller kjøpsbevis.

For å fullføre returen krever vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Ved andre grunner for retur som for eksempel:

Kunde har ikke registrert sitt navn på oppgitt adresse (Bring krever at mottakers navn står registrert på oppgitt adresse for levering) slik at den automatisk blir returnert.
Pakken ikke blir hentet på hentested innenfor hentefristen og automatisk tilbakesendt.
Når selger mottar retur basert på grunner oppgitt ovenfor vil kun kostnaden for varen bli refundert kunde. Ønsker kunden å motta pakken kreves det at det legges inn en ny ordre.

Refusjoner

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.

Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.

Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på e-mail: [email protected].

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra bestillingen er gjennomført av selger, det kan gjøres ved å kontakte oss på mail: [email protected]. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).

Angrefristen begynner å løpe:

Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.
Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.
Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt.
Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene. Selgeren kan ikke fastsette gebyr for kjøperens bruk av angreretten.

Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.

Frakt og retur

For å returnere produktet, må du sende produktet til:

24gaming

Sør-Reime 41

Nærbø 4365

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Trenger hjelp?

Kontakt oss på [email protected] for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.

Har du noen Spørsmål? 

0
    0
    Din Handlekurv
    Du har ingen varer i handlekurvenGå Tilbake Til Butikken